11 Ocak 2015 Pazar

Dikizci naz


Selam doyumsuzlar,başımdan geçen en adrenalin li anlatımı paylaşıcam..
Ben semih (24) kız arkadaşım aslı (21) ve ev arkadaşı (naz20).
Hepimiz üniversite de öğrenciyiz ve bu seksi kızlar ev arkadaşı..
Aslı ve naz çok seksi aşırı sosyal kokoş kızlar,bir gün sevgilime gittim nazın evde olmayacağını gece cluba gideceğini söyledi fırsattan istifade evi değerlendiricektik,ben bu arada çorap fetişiyim ince çorap gördümmü dayanamam..neyse ben bi şişe jack aldım gittim naz hazırlanıyordu gece için belli ki birine vericekti o akşam,aslı da süslenmiş benim için müni etekler çoraplar topuklular makyaj yine taş gibi olmuş gece uçacaktım belliki.neyse naz bi yandan hazırlanırken ince ten rengi çorapları gözlerimin önündeydi sürekli otur kalk makyaj felan uğraşıyordu sürekli nasıl olmuşum bilmem ne..


Bende fırsattan istifade verdiği her frikiği yakalamış sikimi taş gibi dikmişim..
Altında kırmızı tangasına kadar gördüm çorabın altından,neyse bu gitti aklım kaldı tabiki..aslıyla dans ettik içtik bilmem ne derken zaman harcamıştık aslı okadar iyi bir sikişkenki görseniz boşalırsınız..ibneliğine bana vermiyor sürekli azdırıyordu saatlerce.. Artık ikimizde sarhoş olmuş yiğişmeye başladık ateşli bir şekilde çoraplı bacaklarını öyle kullanıyorki fetişliğimin doruklarını yaşatıyordu resmen.(sa:4.00) aslı kucağımda göğüslerini emiyorum kapı sesi geldi,gelen nazdı birden durdu aslı ve ses çıkartma dedi o sırada naz banyoya geçti uzun bi süre çıkmadı bende azmışım aslıyı götürüyorum hiç yarım bırakırmıyım,domalttığım gibi yırttım ağını sıyırdım tangasını amını götünü emdikten sonra nazı düşüne düşüne gömmeye başladım aslı yavaş ol duyucak dese de amaan dünyası sikilmiş onun ne duyması diyerek sikiyordum ben vurdukça aslı da inlemelerini çoşturdu şidetli bir şekilde boşaldı çıkardığı sesleri duyma olasılığı beni daha da tahrik ediyordu,tekrar azına verip kaldırmaya çalışrkwn kapıda bi karaltı gördüm deliğinden bizi izleyen naz dı inanamadım çaktırmadan bakıyordum bişeyler yapıodu sonra ben aslıyı kucağıma aldım yavaşça oturttum o sırada kapı aralandı sessizce ucundan görünüyordu ama o anlamadı benim gördğümü eteğinin altından çoraplı amını okşamaya başladı,aslı sürekli pozisyon değiltirdiği için birden kalktı donaldı önüme tam koyarken gördü kendinden geçmiş nazı oha kızım napıyon sen diye bağırdı oda odasına doğru koştu,kaşara bak bizi izliyo diye sürekli bağırıyordu ama umrunda değil bi yandan da götünü vurduruyordu,çok zevkli aşkım sok sok da bazın amı kabarsın yarakaız kalsın harika sikiyorsun demeye başladı çok şaşırdım devam ettim sonra birden durdum aslı kıza deme öyle canı çekmiştir çağır onuda sikeyim dedim bana sallamaya başladı vay piç nazı mı sikcen diye nazdan hiç ses yok,, birden kalktı odaya koştu çoraplarını çıkartırken bir ses sakın çıkarma enişten yalıcak dedi tuttu kolundan getirdi bana bak kaşar bu adamı uçurmazsan seni dildomla ben sikecem dedi önüme attı nazın da işine geldi oturdu sakso çekmeye başladı dauanamıyordum daha önceden koklamış olduğum boş çorapları yerine şimdi etli kemikli altımdaydı heryerini yaladıktan sonra bir çırpıda soktum inanamadım naz aslıdan da iyi çıktı aslı kıskanıp kızı yere sırt üstü yatırıp amını ağzına dayadı yalatmaya başladı,götümü em diye çığlıklar atarken bende nazın göt deliğini emiyordum harika kokuyordu,daha önce yediği belli parmağı daldırdığım gibi girdi,nazı domalttı sik aşkım hayalindeki orospun bu senin biliyorum kirli sepeti maceralarını dedi naz güldü puştsun sen dedi beni doyur yarağa ölecem yoksa azgınlıktan diye bağırmaya başladı aslıda ben nazı sikerken arkama geçip göt deliğimi yalamaya çalışıyorsu harika ydı uçuyordum sonra boşalıcam kim ister dedim aslı bekle dedi naz da yüzümüE boşal diyince ben iyice şiştim ikiside aynı anda sikimi yalamaya çaliıyor elleri heryerimdeydi birden sarsılarak boşaldım ve birbirlerinin ağzındaki yüzündekileri emip yuttular...ara sıra nazı da çağırıp sabahlara kadar hem çorapa hem ama göte herşeye doyuruyorlar beni,,

4 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACSAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KARISIYLAN MUHTECEM Bİ SEKSYASAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TÜRCÜBELI PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN CIDI OLANLAR VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLANLAR ARASI SAYGILARIMLA PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil